مشخصات فنی دستگاه شارپ MX1800N
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی دستگاه شارپ MX1800N

در کنار دانستن قیمت شارپ MX1800N بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با خرید این دستگاه می توانید همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را به خوبی دریافت نمایید.

از قابلیت های اصلی این مدل دستگاه کپی گرفتن آن می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید از برگه ها با سایز و جنس های مختلف کپی بگیرید. همچنین سرعت عملکرد دستگاه 35 برگ در دقیقه است. این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و تصاویر مختلف را به صورت رنگی چاپ و کپی کند.

از دیگر ویژگی های بارز شارپ MX1800N چند منظوره بودن آن می باشد. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند از اسناد و مدارک خود اسکن یا پرینت هم بگیرد.

همچنین از دیگر ویژگی هایی که بر روی قیمت شارپ MX1800N تاثیر گذار می باشد قابلیت برنامه ریزی این مدل دستگاه کپی است. در واقع با دارا بودن این ویژگی کاربر می تواند عملکرد دستگاه را به عهده خود دستگاه بگذارد. از اینرو دستگاه کپی قادر است توسط برنامه ای که از قبل برای آن تنظیم شده است عملیات کپی یا پرینت را  به بهترین شکل انجام دهد.

ظرفیت سینی کاغذ یکی دیگر از ویژگی های مهم و قابل توجه دستگاه های چاپ است. شاید این ویژگی برای کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار نباشد، اما در صورت کافی نبودن ظرفیت و عدم تناسب آن با حجم کاری بدون شک با مشکل مواجه خواهید شد. این مدل دستگاه کپی دارای حد اکثر ظرفیت مخازن کاغذ تا ۱۰۰ برگ می باشد.

شارپ MX1800N قادر است تا 999 عدد کپی را به صورت همزمان و متوالی کپی بگیرد. این قابلیت دستگاه به طور چشمگیری باعث افزایش سرعت کاری دستگاه می شود. یکی از کارکردهای دیگر این دستگاه کپی قابلیت اسکن آن می باشد که باعث افزایش کارایی آن شده است و می تواند اسناد را با وضوح 600 DPI  اسکن نماید... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: